fredag den 14. december 2012

Det gode ved sygdom og date

Nu er der gået en hel uge hvor det har været min mening at skrive et indlæg men bare ikke har fået det gjort. Derfor går beretningerne altså en uge tilbage. Sidste weekend var vi syge her hjemme. Først var det Villa og så blev det mig. Heldigvis glemmer man hurtigt hvor frygteligt det er at have kvalme, og så kan der også følge nogle gode ting med når man er syg. For mig er det nu 10 måneder!!!! siden at jeg har kunnet slappe af på en sofa og se film, læse eller hvad man nu vil en hel dag uden at skulle tage mig af et andet menneske. Det er til tider ret hårdt, for nogle gange er det bare lige det eneste jeg har lyst til, men så er det altså ikke en mulighed. Så kom min sygedag og der var der et glimt af hvordan det føles at være helt alene uden nogle gøremål, dog var der alligevel en lille pige der tumlede rundt på gulvet noget af dagen og det var også hyggeligt nok. Desuden fik jeg blomster og blev vartet op med smoothie - det var et hit. Dagen efter kom turen så til Benjamin og jeg var full on mor igen (nu for to :))!! Nok om sygdom, og så meget spændende er der da heller ikke sket i sidste uge.
I går blev det dog tid til nr. 2 date uden baby og det var nok så hyggeligt. Villa blev igen passet hos min far mens Benjamin og jeg trissede ud ad de kolde, sjappede gader på Nørrebro. Vi endte på Nørrebrogade på en øko-cafe til fællesspisning med suppe, æblekage og glögg. Derefter hentede vi slik og drak kaffe på vores gamle stam-café Mokkariet! Endnu en dejlig aften omend lidt for kort. Det er dejligt at være kærester og nyde hinanden for en stund uden at man skal holde øje med sin lille baby.
Nu er det blevet fredag og weekenden er begyndt! Denne skal gå med mødregruppebesøg og legedag på biblioteket på søndag! Håber at alle andre har en dejlig weekend.

Villa hos Lægen

 Sygeudsigt fra mit vindue og min sofa

Glædelig 14. december

Ingen kommentarer:

Send en kommentar